Midsommar bilder

Vi var hemma hos Tess på fest, var trevligt. Det bästa med hela kvällen var att jag och anna vann en tävling och att jag fick umgås med henne såklart!

Bjuder på bilder.


Världens bästa Anna.


Finaste Maria.


Jag och Anna chillade mest vid poolkanten med fötterna i vattnet, Mysigt!



Min och Annas vinnar drink! Muummms.



Tess och Maria



Felicia och Lina


Hanna, min fina Hanna.


Anna och Felicia


Anna och Felicia igen.

Fick inte med några bilder på mig själv, men jag lovar jag var där... eller jo min fot e med HAHA.
Tack för en fin midsommar.


Skriv en kommentar här
Postat av: brallan

ååååh, va mysigt ni verkade ha det!!

<3<3<3

2010-06-28 @ 19:36:34
Postat av: Josefin Nordman

Gud så fina bilder, ser så härligt ut! Massor av kramar! / Jossan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback