Ny vecka.

Ja då var det redan tisdag, har ju som sagt några veckors semester innan jag börjar jobba, börjar v.26 så det känns skönt att vara lite långledig men man blir lätt rastös och får ofta förmågan att skjuta upp saker för andra saker, men så får det vara för just nu vill jag bara vara mig själv och vara fri hihi.

Så nu har vi inte något bra väder heller så jag bokar in en dag med Amanda i hennes soffa och kikar på film och tar hand om henne för hon är sjuk.

Hoppas ni har finare väder och att ni får ta del av solen.
eller ni som jobbar, ni är grym!

Föresten så ska jag jobba på peace and love genom michaela, hur roligt kommer inte det bli!

Puss sålänge.

Skriv en kommentar här
Postat av: brallan

va är de för lyx med jobb på P&L haha miss u! <3

2010-06-15 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback