25 dagar

Jag räknar ner.

Tänk för det gör jag verkligen, jag har nog aldrig längtat hem så mycket som jag gör just vid denna period. men det kan nog bero på att jag inte hunnit varit hemma så mycket detta år. Men det gör det lättare här nere tack vare att bo med Anna Mikaela och Malin, dom är riktigt bra!

I helgen så var vi till frölundatorg och shoppade lite och sedan blev det melodifestivalen. Vi gjorde även egen gjord nyttig glass på bär och kestella, (tror jag det heter) men den fick vi äta på söndagen. men god var den hihi.
Sen i går söndag, så städade jag och malin vårt rum och sen gjorde iallafall inte jag mer nytta den dagen.

Är tillbaka på avenyn nu, så nu ska jag jobba på lite.
Vi hörs sen.

PUSS♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Lita på att vi ska det mina sköna böna :) Du jag längtar tills du är i Sandviken så vi är närmare varandra <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback