Grattis Josefine

18 mars 1988 föddes en fantastisk varelse vid namn Josefine Morelius. Det tog närmare 20 år innan jag fick chansen att träffa henne, vi båda sökte in vid rätt år och rätt tillfälle till entreprenörskolan i leksand och tänk det måste varit ödet, för jag har nämligen träffat min Soulmate.


I dag fyller hon 22 år och det är väldigt tråkigt att jag inte kan närvara och gratulera min vän men jag önskar henne världens bästa födelsedag.


Josefine är den person som går runt med ett leende på läpparna dagligen, hon är full med skratt och liv, så ni förstår nog vart min energi kommer ifrån. Josefine är även den person man kan sitta ner med och prata om allt mellan himmel och jord, hon lyssnar och ger mig tips på vägen.
Josefine har även den förmågan att få mig att känna mig trygg, hon är en vän jag ringer när jag känner mig ensam och behövd.  Det finns så mycket att säga om Josefine, egentligen borde jag inte skriva det här utan berätta allt detta för henne, men jag tror att hon har fått den känslan av mig att jag verkligen vill ha henne som vän, för det vill jag, genom hela livet. När jag hittat vänner som jag vet har den kvalitén att bygga en lång vänskaps relation med, då släpper jag dem aldrig.


Josefine, Ha världens bästa födelsedag. Jag älskar dig.


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback