Jag saknar er



Jag saknar er underbar klass.
Det är ni som har gjort mina (snart) två år på entprenörskolan helt fantastiska.

Skriv en kommentar här
Postat av: Anonym

Mm jag gillar den som sjutton!! Aa vet, men den finns på vero moda också :) Men jag älskar mandeldesign det kan du hälsa dem :) Haha. Puss

2010-03-10 @ 22:11:15
Postat av: Josefine

Det va från mig men det fattade du nog :) Och du saknar dig med.. hihi

Postat av: Amanda

Åhh vad jag skulle vilja vara i leksand just ikväll och ha meldoifestival-fest! hope and GLORY! Nu sitter jag här själv för att människor här hemma har ett liv!:O och hinner inte med mig:P tacka vet jag leksand där var man instängd och hade inte så mycket mer att göra än att umgås^^

2010-03-13 @ 17:25:04
URL: http://sam.webblogg.se/
Postat av: brallan

Jag är så glad att vi drog oss till dalarna och denna klass tillsammans:) vilken resa <3<3<3

2010-03-26 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback