Redan torsdag?

Ja tänka sig det, i dag är det redan torsdag och jag blir allt lyckligare ju närmare helgen kommer. Inte bara för att man ska få lite ledigt utan även att det börjar närma sig 2 april. Nästa helg åker jag till stockholm och möter upp mina kära vänner där och kommer få ha en riktig bra helg med grease, utgång och massor med kärlek.

I går var jag och anna och traskade runt, runt hela hjalmarbrantingsplatsen typ, vårt mål var siba, hornbach och köpa kattsand, vi skulle såklart ta genvägar, men vi gjorde dom till omvägar haha. me vi nådde våra mål och jag handlade in det första till mina smycken på ett byggvaruhus.. vad kan detta resultera i, ja det kan ni läsa om senare när jag släpper det för er :)

Jag vill bara säga att jag tänker på er .. :) ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback