Söndag

Godkväll mina vänner.

I dag har jag hunnit med att besöka ännu ett till köpcentrum i göteborg, frölunda torg. köpte faktiskt en ur söt klänning från hm för endast 99 kr, och röd var den också, får bli någon utekväll när jag kommer hem.
Sedan hann vi även med en sväng till nordstan och köpte en present till Anna och Mikaela för att tacka dom för allt, boplats och husrum. Ovärderligt!

Nu i kväll har jag blekt min utväxt och känner mig som hel igen haha, nej men det är riktigt skönt o slippa den!
i morgon påbörjar jag min sista vecka på Avenyn, känns riktigt tråkigt faktiskt, samma med att lämna göteborg o anna o mikaela samt malin, men ska bli skönt o komma hem och påbörja mitt exjobb och umgås med alla hemma!

Nu ska jag se på söndagsfilmen, vi hörs. Puss

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback