Vänskapligt

När man är så här långt ifrån de personer man håller kär så inser man för varje dag hur mycket man uppskattar dem och hur stor inverkan de har på ens vardag. Jag är en person som sätter vänskap högt upp på listan, ibland nästa för högt upp för mitt eget bästa.

Jag har även genom dessa två under min utbildning i leksand haft chansen att både träffat fantastiska vänner och samtidigt insett vilka som jag värdesätter från min hemort. Jag är lyckligt lottad som stött på människor som gett mig så mycket kärlek och inspiration, något alla skulle behöva känna på och uppleva.

Det jag vill komma fram till är att jag uppskattar vänner som kan ge och ta och dela med sig av sig själv och som vill utveckla en långvarig vänskap, för vänskap för mig är något oersättligt. ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback