firework

Hallå!!

i går så jobbade jag på kicks och efter det gjorde jag och julia en god korvstråganoff till henne o mig och till maria som kom hem senare. sedan kollade vi lite på tv och sen skulle jag hem, men det gick ej så bra eftersom ena däcket hade fryst pga handbromsen, så amanda var tvungen att skjusa upp min pappa och kolla på saken, men vi fick lämna bilen där och åka hem med Henne, Tack bästa du!

men i dag fick pappa fart på däcket, kan bli så pga kyla.

mer i dag har jag tagit en promenad, haft telefonmöte med min jobb coach och så.
nyligen duschad, ska i väg till maria, var tänkt att vi skulle träna i dag, men hon e stel som en pinne haha.
så vi väntar tills i morgon, ska köpa mitt kort då, eftersom det inte gick o köpa på sandvik..
blev en promenad för mig i dag i stället.

Hoppas ni har en fin tisdag.

Pusss


Skriv en kommentar här
Postat av: what is hemorrhoids

Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a quick
shout out and tell you I genuinely enjoy reading through your posts.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?

Appreciate it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback