Första Advent

God kväll mina vänner.

I dag är det en fantasisk dag, vi har tagit första steget mot julafton, snart är första advent förbi och min dag har varit riktigt bra, att vakna upp till ett riktigt vinterland känns rätt steg mot julen. Jag har sedan ätit en god lunch med familjen och sedan blev det en tur ner på julskyltningen tillsammans med malin & emilia samt Julia och Emma. Där mötte vi även upp Nattis och Tanja, som följde med oss runt staden och sedan på en mysig fika med Julmust och Lussekatt.

Senare på kvällen blev det en snabb middag med Maria, Julia och Emma, och avslutade kvällen med Ensam mamma söker och Beck.

En riktigt bra söndag och Första advent.

Får se om jag kan ta mig på träningen i morgon, har blivit förkyld och borde nog vila en dag till.
Men ack det är så roligt.

Men Glad första advent älskade vänner. ♥ ♥


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback