God eftermiddag mina vänner.

I dag har jag skickat i väg lite saker och gjort sånt medans jag chillat framför tvn och hängt med syster. Skulle egentligen följt med Maria till djursjukhuset med lykke men hennes pappa kunde fixa de i ställt.
strax ska jag till maria o julia och hänga lite med dom.

I morgon ska jag jobba sen ringde även sara och sa att jag hade fått lite tider under jul, som jag ska skriva upp i morgon, jag ska jobba både julafton och nyårsafton och det känns riktigt bra, jobbat flera gånger på julafton och den stämningen och känslan är riktigt härlig, får se om jag får jobba med Hanna eller Maria.

Sen i morgon ska pappa köpa sim och gym kort till mig på parkbadet,
både jag och maria ska börja nu, sen går även Timo och Ullrika där.
Sen hoppas jag även på Amanda.

Hoppas ni har haft en underbar måndag.

♥ jag tycker om er ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback