Just the way you are.

Jag har en trogen läsare som bör få ett litet inlägg tillängat sig. Den här fantastiska personen betyder enormt mycket för mig och hon gör mig daligen glad, även fast vi inte är på samma plats så sprider hon glädje och en enorm trygghet. Jag uppskattar henne och hennes vänskap enormt mycket.

Jag vet alltid att jag kan vända mig till henne och hon backar upp mig till 100%.
Jag inspireras hela tiden av hennes sätt att vara och hennes enorma vilja att lyckas.
Hon är för mig en person med en sån stor kärlek och lojaliet till sina nära och kära.

Jag är tacksam att jag funnit henne och ärligt så trodde jag inte att hon skulle stå mig så här nära om jag blickar tillbaka ett halvår, men i dag är hon en av mina bästa vänner!

Jag älskar dig och för mig betyder din vänskap allt! ♥


Michaela, tack för allt.


Skriv en kommentar här
Postat av: Jessica

När kommer mitt inlägg dååå.. vavavavava.. :P

2010-11-09 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback