Lördag.

Jag har inte uppdaterat sen i torsdag såg jag nu.
I torsdag blev det att jag köpte mitt gymkort, så jag maria julia timo och ullrika tränade ungefär 1 tim & 45 min sedan så tog vi på oss badkläderna och jag och julia simmade några längder och sen så hoppade vi i bubbelpoolen och tog det lungt innan vi bytte om och drog vidare mot affären för att inhandla lite middag.

På fredagen så vaknade jag upp hos maria, klädde på mig och drog med maria till gymmet där vi tränade en timme sedan drog jag med bussen hem för att göra mat och fixa mig sen drog vi till valbo och på kvällen så blev det idol och god mat. Även lite godis och julmust, riktigt gott när man inte äter eller dricker sånt i veckorna.

Nu ska jag på middag hos Amanda, hon bjuder på tacos, så jag var nyss till affären och köpte lite snacks till oss och sen ska vi i väg och hyra en film. har städat hela dagen och sånt. så nu luktar det gott i mitt rum. Har precis tänt lite ljus och lyssnar på min och michaelas lista!

Hoppas ni får en riktigt fin lördag.
Puss. ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback