Empire state

Jag tänkte skicka en liten hälsning till min vän Amanda som just nu är i USA för lite semester och jag tror nämligen att hon behöver denna lilla hälsning.

Jag vill bara säga att jag är otroligt stolt över dig och jag vet att du kommer klara detta. Jag finns alltid här för dig och jag stöttar dig i allt, vilka beslut du än tar. Jag saknar dig här hemma, väldigt tomt här i Lassas!

Jag älskar dig och tack för att du är min vän ♥


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Ah min alskade sota van. Vilket fint och valbehovlig lite halsning, sa glad jag blir/blev :) Saknar dig massor. Det ar nu pa nagot satt man forstar och inser vad vanskap ar. OCH vilka som hor av sig nar man sjalv aker bort och som bryr sig och stottar. Det ar guldvart. I hope u know, I'll do the same thing for u. Vart ar du, pa msn? :)



Love U <3

2010-10-14 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback