God kväll.

Här kommer ett efterlängtat blogg inlägg haha..

i går var det min födelsedag, jag fyllde hela 23 år och i dag känns det precis som det gjorde i förrgår haha.. min dag var i allafall riktigt bra, började med att jag fick fina grattis sms, samtal och på facebook. sen så blev jag inkallad på jobb, så jobbade till stängning och efter det blev det en fika med mamma och pappa.. dom hade köpt hem tårta och tänt massor med ljus, härligt! sen avslutade jag kvällen hos maria med henne och julia och ett par goda varma mackor! =)

i dag har jag jobbat igen, 12.30 till 18.10 så efter det blev det stor handling med mamma, lite saker till helgen och sånt där. efter det blev det middag hemma med pappa och sedan bar det av hem till maria där jag nu tillbringat min kväll.

i morgon kommer michaela och amanda, och på lördag kommer josefin! Som jag längtar!

Hoppas ni har en underbar kväll.. Puss.


Skriv en kommentar här
Postat av: amanda S

Jag kommer faktiskt ocksa pa lordag din mupp!!!! :P HAHA....

2010-10-22 @ 17:28:46
Postat av: Ditt störta bloggfan!!

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN, men lite bilder och sånt (gärna på mig)

2010-10-22 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback