Helt fantastiskt!

Jag vaknade upp i morse av varje sms jag fick, men äntligen så kom det jag väntat på hela natten, malin har nu äntligen fått sin bebis och hon är vackrare än jag någonsin skulle kunna föreställa mig! Det blev en Emilia och jag har sedan dag ett varit hundra procent säker på det eftersom om det är något jag minns från första stund jag träffade malin var att hon alltid pratade om att hon skulle döpa sitt barn till Emilia, eftersom det var hennes andra namn.

Jag minns dagen som den var i går, när jag amanda och malin var i vår stuga 32 och helt plötsligt kom malin ut och sa att hon hade fått ett positivt resultat på testet hon hade tagit.. Vi blev alla lika chokade men vi visste från första stund att detta var rätt! Efter några samtal med Andreas så hade dom båda tagit ett bra beslut att behålla barnet och på den vägen är det!

Det som känns så speciellt är att det är min första nära vän som har fått sitt första barn och jag har varit med i processen eftersom vi har bott i hop och jag har vetat om allt från första dagen.

Malin, Jag är så stolt över dig! Inte trodde jag att du skulle vara den första av oss att få sitt barn men i dag förstår jag varför, du kommer bli den bästa mamman i världen & hon kommer växta upp i ett hem fyllt med kärlek och skratt. Jag längtar tills jag får se henne och hålla henne, vår lilla vän!

Fem år av vänskap, inte vilken vänskap som helst, utan absolut min roligaste vänskap någonsin! ♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Din Brallan

Sara min skatt! Jag är så glad att jag har dig och att just du har följt mig från dag 1!

Vi är dom ultimata och gladare än vi är tillsammans kan ingen vara :D



Nu ser vi fram emot att träffas tillsammans med pyret och mysa så mycket som bara vi kan!



Älskar dig min Ullmix, nu och för alltid <3



We walk the line!

2010-10-08 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback