Katrineholm.

Katrineholm 2 okt tillsammans med världens bästa gäng. Amanda kom till min på fredagen och vi överaskade Malin med ett kramkalas och en fika på mcdonalds! Sedan på lördagen begav jag och amanda oss vidare mot Katrineholm tidigt på morgonen, byte i uppsala och sala. Vi möte resten av järngänget i sala och åkte sedan sista biten i hop. (michaela, josefin & paulina). Kom fram till katrineholm vid 12.56. Systemet och mat på stan med Emelie för sedan möta upp john.. Begav oss till emelie och började smått förfesta och fixa oss. Under kvällen hann Gullan och Linda ramla in och sedan blev det Mat på Harrys.

kvällen slutade med dansmoves på Harrys med världens bästa gäng!

Dagen efter innebar mat på stan och hemfärd med tåg. Jag saknar er redan!


Bästa Resesällskapet


Jag och min kombo!


Vi redo för fest!


Emelie och Gullan :)



Linda , John och Michaela <3


ett äkta leende.. <3


När resten fixade sig på toan, underhåll vi oss med att dansa, gå catwalk och ta kort haha!!













Det var allt för mig, Tack för en underbar helg!
Tyvärr inte så många foton! men Josefin har mer, hoppas på att få se dom snart.


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Awwww nu blev jag glad! :D Mina fina fina fina vänner :* Längtar till nästa helg (K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback