Lördagen då det gäller.

Jepp jepp, i dag är det inflyttningfest i gävle och jag är riktigt taggad. Har nyss målat mina naglar i rött och har på mig mina nya örhängen som är hur fina som helst!

Snart ska jag och maria ta bussen i till gävle för att sedan möta upp Erica och sedan ta en annan buss till jessica och därmed påbörja festen som slutar någon gång i natt!

Påtal om natt, så fick jag ett riktigt roligt samtal av en viss vän som var riktigt på lyset haha, och hur härligt är det inte med såna samtal? Du är klockren! hihi.

Tänkte lägga in några bilder från förra inflyttningfesten hos dom.. (dom har nu bara flyttat till huset bredvid) haha.









Tyvärr få bilder och ingen på jessica.. dåligt av mig! HAHA


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback