God dag.

Jag har nyss varit på ett möte med min jobb coach, gick väldigt bra. vi gick igenom mitt peronliga brev och cv och det fanns inget hon ville ändra på utan det var klockrent och hon förstod inte riktigt varför jag inte hade fått gått vidare när jag skickat det sist för så bra var det. men men nu ska jag ge mig på att skicka runt det, ville att hon skulle titta på det först bara. Så nu ska jag bara förkorta lite och fixa sen skicka i väg det lite här o där. men i dagens läge finns det inte många jobb att söka, men man får göra det bästa av situationen.

Jag är även sjukt sugen på att flytta någonstans, har länge varit inne på stockholm så dags att öppna mina ögon och dörrar för den staden också, vem vet vart jag hamnar till sist. jag är inte omöjlig någonstans.

Mycket prat i dag, jag behöver nog fixa min blogg eller nått för att ha orka att skriva här. jag läser dagligen tjugotal bloggar och det inspirerar mig, jag vill också kunna ha inspirationen att skriva i min! men men ni får stå ut med min usla uppdatering..

Grattis Katarina på din födelsedag.
Grattis till mina kära vänner Anna & Mikaela till er förlovning .. (jag visste vell det) hihi.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback