Hang with me.

I går eftermiddag åkte jag upp på stan och handlade lite hos mina kollegor Maria och Hanna på kicks, efter det åkte jag upp till hedman och lämnade saker till syster, blev kvar där en stund och snackade lite skit. Sen drog jag vidare på äventyr och till slut hade jag med mig maria amanda och några matkassar och vår slut destination blev Josef och Elvira. Så vi tillsammans gjorde Tacos och kollade på två filmer Robin Hood och Letters to Juliet.

Vi kom inte därifrån förän vid ett, och då skjusade jag hem tjejerna samtidigt hämtade jag syster på stan och agerade taxi chafför för en stund haha.

Blev väckt av mamma i morse vid nio och sa att hon ville till valbo redan vid 10, ohnej tänkte jag... så jag hoppade det och åker nog in om en stund! måste köpa skor..

Sen får vi se hur kvällen blir, utgång?! Återkommer med besked..


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback