Helg i underbar Leksand.

I helgen valde jag att åka till leksand för att spendera lite tid med Michaela och även passa på att se henne lägenhet som hon nu redan flyttat ut ur men ändå.

Skulle ha åkte vid lunch på fredagen men fick hoppa in och jobba på kicks så jag var framme vid leksand runt nio tiden. Kvällen spenderade vi  hos Cattis med bra film och ett glas vin.

På lördagen låg vi bara i sängen och tittade på det okända och lite humor program, (jag har blivit riktigt bra på att titta på det okända nu, känns inte alls lika läskigt) haha. Sedan tog vi en lunch på gårdscafét.
På kvällen jobbade michaela så jag gick över till grannen och kollade film med henne, sofie och helena, riktigt mysigt.

Jag kom hem från leksand i går runt fyra och åkte direkt och röstade.
Jag har haft en fantastisk helg i Leksand, men ack vad jag önskade man kunde spola tillbaka tiden 2 år och bara göra om allt. men leksand är verkligen som sitt andra hem, jag känner det såfort jag kliver av tåget. Vem vet jag kanske bostätter mig där i framtiden.

Michaela, tack för allt! ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback