Hysteriskt mycket skratt!

I dag har jag och Amanda haft en otroligt mysig kväll här hemma med godis, cola och tända ljus.. Vi har kollat på idol samt ´se upp för dårarna´.. har nog inte skrattat så mycket på länge haha.. Norrlängen som dyker upp i filmen, vilken klockren scen, kan se den om o om igen.. haha.

och ett annat bra slut på kvällen så fick jag nyss ett mms av josefine, med ett litet ljudklipp som vi konstant skrattade åt förra hösten, det är humor det haha.

Min resterande vecka har varit bra, jobbade i tisdags och i torsdags, i dag har jag hunnit med en fika med Erica samt lite shopping. i morgon väntas valbo med mamma och utgång med tjejerna. Jipppiii..

Hoppas ni har en fin helg. Pusss.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback