Jag är tillbaka.

Jag är hemma efter en fantastisk helg i Sundsvall, en helg fylld med ny energi och underbar vänskap. Vi har hunnit med en hel del, shopping, mysiga middagar och en utekväll med god mojito. I söndags tog jag och Michaela tåget hem vid 20.20 och under hela söndagen låg vi och tittade på det okända och käkade godis och bara njöt av varandras sällskap.

Vi har även hunnit med ett besök i Amandas butik, amandas fantastiska butik.. Jag har sagt det många gånger och kommer fortsätta säga det många gånger... Jag är så stolt!

Jag tackar Michaela, Josefin & Amanda för en underbart bra helg och tack för er vänskap och allt ni ger mig!
(tack även stoffe) hihi..

Bilder kommer, jag ska bara ladda in dom och sen får ni se ♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Älskling (K) Åhhh vad mysigt det var att ha er här!!! Kom tillbaka och stanna förevigt!

men en bra sak är ju att vi får träffas i oktober^^ och det är inte så långt dit^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback