Måndag.

Ny vecka och fantastisk vecka kommer det här bli. Jag ska börja veckan med att möta upp Malin på cykel strax så ska vi ut och ta lite foton i det fina vädret vi fått. sen får vi se vad jag och hon mer hittar på, något blir det iallafall!

i lördags föresten var jag ut med gänget, vi var på en fest som bara ligger ett stenkast från mig där vi träffade många nya personer och det är alltid trevligt. sedan blev det lobby och kvällen var riktigt bra måste jag säga. i går blev det en dag då man bara slappade med bra film!

I helgen får jag träffa mina tre favoriter, jag ska nämligen åka med michaela till sundsvall och umgås med Josefin och Amanda.. mer om det senare. Nu ska jag kila . pusss.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback