Onsdag

I dag har jag suttit och filat på mitt personligt brev till ett jobb och medans jag gjorde det så skickade jag i väg ett annat personligtbrev o cv till ett annat jobb. Så jag känner mig lite effektiv iallafall. Jag längtar tills jag har egen lägenhet, känner verkligen av att jag saknar min ensama tid och att ha något som är ens eget! Så jag hoppas att allt löser sig denna höst, så jag snart har jobb o eget boendet. Men tur är väll att jag trivs hemma iallafall.. Ska ta tag i mitt rum nu i veckan, eller nästa och rensa ut allt från Leksand, för jag har inprincip allt i väskor och papperspåsar haha.. SUCK...

Hoppas ni har en fin Onsdag, ska skriva på lite här, men finns annat som lockar med datorn.. ska ta hjälp av min bästa vän sen för hon är grym på p-brev!


Skriv en kommentar här
Postat av: Anonym

stick då! :(

2010-09-01 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback