Ny vecka, ny start!

Nu inleder vi en ny vecka efter en helg fylld med påskmat och påskgodis. Man är lagomt trött på det nu haha.
Jag har bestämt mig för att köra en ny kickstart när det gäller mat och träning, kommer därför att börja denna vecka med en sopp diet som heter modifast som motsvarar ett dagligt kost intag. Jag kommer att köra dessa nu vecka för vecka och se hur länge jag klarar av det, mitt mål är tre veckor och sedan trappa upp med vanlig mat.

Anledningen varför jag kommer göra detta är att jag nu stått till med min vikt ett tag och känner att min kropp nu är van med den träning den får samt mat och därför behöver jag ta det yttligare ett steg för att byta ut mina mat vanor. Därför börjar jag med dessa soppor och vi får se hur det går helt enkelt.

Kommer fortsätta med min träning men samtidigt lägga in fler promenader osv.

Jag känner att jag har den självdisciplinen som behövs för att klara det, nu är det bara människorna i min omgivning som måste stöda mig i detta.

Lets go!

PUSS!


Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Det fixar du bästa Sara! :)

Postat av: cottages garden route

Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and
said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her
ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is entirely
off topic but I had to tell someone!

2012-11-11 @ 22:10:19
URL: http://homtini.co.za/home/
Postat av: building construction and project management Western Cape

No matter if some one searches for his required thing, therefore he/she desires to be
available that in detail, so that thing is maintained over here.

2012-11-21 @ 10:17:34
URL: http://www.mayaprojects.co.za
Postat av: acting and modeling in Gauteng

I was able to find good info from your blog articles.

2012-12-05 @ 06:50:32
URL: http://www.distiartists.co.za
Postat av: hemorrhoids remedies

I'd like to find out more? I'd care to find out some additional information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback